Des de fa ja uns set anys l’escola està compromesa amb una renovació pedagògica a l’aula que permeti formar i educar a l’alumne del SXXI. Aquesta actualització pedagògica es concreta en projecte d’escola “Connectats per aprendre” i en el projecte “Reptejove.12” de la inspectoria Salesiana (projecte que ens permet reflexionar i treballar conjuntament amb les altres escoles Salesianes). Aquest procés és llarg, perquè parlem d’una evolució important en la manera d’aprendre i de treballar. Fer a les famílies més partícips de l’escola, obrir la porta per tal de crear comunitat educativa… formen part també d’unes ganes de canvi en les que considerem igual d’importants a alumnes, mestres i pares. És per aquest motiu que volem que sapigueu com volem que sigui l’avaluació, en aquest cas, l’avaluació per projectes. A continuació trobareu un article que en parla sobre cap a quin concepte d’avaluació de l’aprenentatge caminem. Esperem que el gaudiu.

COM AVALUEM ELS APRENENTATGES COMPETENCIALS DELS PROJECTES